Konzultace pro maturanty
Milí maturanti,
v návaznosti na Harmonogram uvolňování v oblasti školství a v souladu s doporučeními MŠMT zahajujeme v naší škole od pondělí 11. května dobrovolné konzultace k maturitním zkouškám. Rozvrh těchto konzultací najdete od 7. 5. 2020 ve Škole OnLine, kde bude průběžně aktualizován.
S ohledem na mimořádnou situaci jsme v naší škole přijali následující opatření:
- Před školou není dovoleno shromažďování osob, i zde je zapotřebí udržovat odstupy 2 metry a zakrývat si ústa i nos ochrannými prostředky (dále jen „rouška“).
- Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
- Ve vstupní hale budou na nástěnce vyvěšeny podrobné informace týkající se současného provozu školy a prostor, ve kterých se mohou žáci pohybovat. Zde bude rovněž umístěna schránka pro odevzdání vyplněného a podepsaného formuláře „Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“. Bez řádně vyplněného a odevzdaného prohlášení se nelze účastnit výuky! Formulář si můžete stáhnout zde a vyplnit předem doma, nebo si ho vyzvednout a vyplnit až na místě. Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19, nesmí do školy vstoupit.
- Neprodleně po přezutí musí každý provést dezinfekci rukou poskytnutým dezinfekčním prostředkem.
- Poté se všichni žáci odeberou do svých tříd dle rozvrhu, v šatnách a dalších prostorách školy je zakázáno shromažďování! Nastavená opatření mají zamezit setkávání žáků z různých skupin.
- Ve třídě probíhá výuka max. 15 žáků, každý žák sedí sám v lavici tak, aby byl od svého spolužáka vzdálen nejméně na 1,5 metru. V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogové nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě. Při sejmutí roušky si každý žák ukládá svou roušku do sáčku.
- Žáci si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
- Každý žák je povinen dodržovat výše uvedená pravidla. Jejich opakované nedodržování je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka z přípravy.
V období konzultací k maturitě se bude budova školy otevírat v 7:30 a výuka bude zahájena v 8:00, žádáme všechny o dochvilnost! Veďte v patrnosti, že nebude v provozu školní jídelna ani bufet. Po skončení konzultací, tedy nejpozději 22. května, vykliďte svou šatní skříňku a nechte ji otevřenou.
S přáním úspěšného zakončení studia
Mgr. Andrea Daňková, ředitelka školy