"Toužil jsem prospěti vědě a vlasti své."
Dr. Emil Holub


Tandemová výuka podruhé

Žáci třídy 3. C mají za sebou druhý dvouhodinový blok kombinující matematiku a zeměpis. Opět jsme se zaměřili na jihoevropské státy, tentokrát s cílem naplánovat rodinnou dovolenou na vybraném místě i se sestavením podrobného rozpočtu. Výstupy z hodiny si můžete prohlédnout v učebně zeměpisu na západní stěně. Studenti opět měli možnost se k průběhu dvouhodinové výuky vyjádřit. Pozitivní hodnocení ze strany žáků je pro oba vyučující (Veronika Rožková za matematiku a Marek Janů za zeměpis) velmi důležitou zpětnou vazbou i signálem, že podobné metody výuky mají smysl. Mírně zkrácené hodnocení žáků si můžete přečíst níže: 

Lucie: Druhá tandemová výuka byla oproti té první trochu náročnější a složitější. Myslím, že jsme si s tím ale hravě poradili a naplánovali krásný desetidenní výlet pro rodinu do zahraničí. 

Karolína: Potom co jsem uviděla rozdělení skupin, myslela jsem, že to bude naprostá katastrofa. Jenže mě příjemně překvapilo, že i když jsem byla ve skupině s kluky, tak to byla zábava. Rozdělili jsme si úkoly a já jsem mohla kreslit logo i název naší cestovní kanceláře. Starala jsem se o vzhled našeho plakátu a velmi jsem si to užila.   

Filip: Bylo to docela fajn. Také jsme se naučili si rozdělovat práci, každý musel dělat něco... Doufám, že již brzy bude další dvouhodinovka.  

Barbora: Čtvrteční tandemovka se mi velice líbila. Byla plná zábavy a logického myšlení.  Jiří: Jsem moc rád, že jsme si opět mohli vyzkoušet a osvojit práci ve skupinách. 

Veronika: Ve čtvrtek 1. 3. 2018 jsem měla to štěstí, že jsem se mohla účastnit tandemové výuky. Mé hodnocení nemůže být jiné než kladné, neboť tolik vědomostí, nových informací a dokonce i zábavy zažít ve 2 vyučovacích hodinách, je jistě velmi pozoruhodné. Mimo nových informací z oblasti zeměpisu a matematiky, jsme měli možnost seznámit se s obtížemi zařizování a organizací dovolené v zahraničí a sami jsme se přesvědčili, že naši rodiče to nemají zrovna jednoduché. Myslím, že tento způsob výuky by byl více než vyhovující pro mnoho studentů a třída by měla více příležitostí se sblížit a ještě o něco lépe se poznat.

Adéla: Naše druhá tandemová hodina byla stejně záživná a obohacující zábavnou formou jako ta předešlá. Tentokrát jsme se sice museli poprat s těžším úkolem, ale kompenzace v podobě větší skupinky a naše verva pomohli dosáhnout skvělých výsledků. Z počátku bylo sice i pár problémů z naší strany a také kvůli nedostatku informací na internetu. Ale i přesto jsme zvládli naplánovat desetidenní dovolenou pro čtyřčlennou rodinu a vytvořit pro tento zájezd a naši vlastní cestovní kancelář plakát s veškerými informaci, který je momentálně vystaven v učebně zeměpisu, kde si ho můžou všichni prohlédnout a popřípadě i vybrat dovolenou.

07.03.2018 / Mgr. Marek Janů
zpětarchiv
 
© 2015 | Gymnázium Dr. Emila Holuba
tvorba webových stránek: logo-mima